Forum gildii Bloodwar

Forum gildii Bloodwar, serwer Cath


#1 2011-06-11 16:59:33

 Vasi

Administrator

6704645
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2010-09-14
Posty: 96
Punktów :   

Zbiór taktyk na instancje - Filmy + opisy

Warnorken Arena - "WA"



WA ciężko nazwać instancją - jest to arena na której przywołuje się bossy i z nimi walczy, nic więcej. Minimum 30k hp, jeśli na bufach to na własną odpowiedzialność. Dps - nie ma zmiłuj się, nie przebijasz tanka ani nie idź, chyba ze z 3 innymi koksami.

Pierwszy Boss - Smok
Dobrze jest gdy party na tym bossie jest 6 osobowe chyba ze mamy sporo HP (okolice 50 wtedy możemy iść w 4-5 osób). Przed walką ustalamy pary w jakich będziemy uciekać przed pewnym zagrożeniem, ale o tym później. 1 osoba "odpala" bossa poprzez pogadanie z NPCem, reszta ustawia się na zewnętrznym kręgu. Walka rozpoczyna się gdy pojawia się wielki smok, wtedy napieprzamy z wszystkiego co mamy. W pewnym momencie, boss zacznie się unosić i kastować skill, w tym momencie wszyscy powinni stanąć razem. Powodem tego ustawienia są obrażenia zadawane przez bossa - 120K gdy stoimy w grupie rozkłada się to po równo czyli 6/120, każdy dostaje HIT po 20k. W trakcie gdy smok się unosi rzuci nam debuff, który po 10sekundach wybucha i zadaje wszystkim kogo mamy w zasięgu 10k dmg a nas zestunuje. Dlatego po tym jak smok wyląduje, należy we wcześniejszych ustalonych parach odbiec na bezpieczną odległość. Zadamy sobie po 10k nawzajem, ale ściągniemy też nawzajem z siebie stuna. Gdy opanuje się tutaj bieganie to nie ma problemu:) - filmik poglądowy:
http://video.xfire.com/4834b6-4.jpg

Drugi Boss - Gladiator
Ten boss stwarza sporo problemów:D ale tylko wtedy gdy się troszkę zagapimy. Generalnie Tank powinien obrócić bossa tyłem do PT a cała reszta wali czym ma. Po kilkunastu sekundach, boss "krzyczy" "Wilki Gladiator przyciąga do siebie wszystkich", po tym należy uciekać jak najdalej od niego (coś ala śnieżna Blake na TT - kto chodził to wie o co kaman), można też zastosować tarcze tanka i bańkę kapcia, ale to jak tam party woli. Jak jest średni dps to potrafi przyciągnąć 4-5 razy. Im dłużej go bijemy tym więcej przyciągnięć i łatwiej o błąd. Filmik poglądowy:
http://video.xfire.com/483432-4.jpg

Trzeci Boss - Róża
Tutaj sprawa jest łatwa, stoimy w rozproszeniu PI * drzwi (jest taktyka na ściąganie debuffów, ale nie znam jej a aktualnie lekarz daje rade wyleczyć) i nawalamy bossa. Co jakiś czas dostajemy debuffy, które pogarszają leczenie, więc dobrze mieć phiriusy pod ręką. Generalnie bardzo łatwy boss. Film poglądowy :
http://video.xfire.com/483470-4.jpg

Czwarty Boss - Baron
Ciekawy boss gdy bije się go długo:D. Tutaj absolutnie nie wolno stawać przed bossem (poza tankiem oczywiście), bo ma frontalny atak który zmiata na hita jak mamy mało HP ~40k. W trakcie walki na podłodze będą się pojawiać czarne kręgi, należy z nich jak najszybciej wyskakiwać, w innym przypadku dostajemy debuffy oraz stuna, nie trudno się domyśleć że nie fajnie jest jak tanka zestunuje a ktoś jest blisko z agro:D. Zalecenie takie żeby nie stawać blisko siebie, aby po 2, 3 osoby nie łapała "dziura". Film poglądowy:

Piąty Boss - Róża i Baron
Piąty Boss to 3 i 4 boss razem, oczywiście są odpowiednio słabsi, jednak i tak potrafią dowalić. Tutaj przydaje się offtank. Jak byłem zawsze ubijali najpierw róże, potem barona. Także off łapie barona i go gdzieś odciąga a reszta party bije róże. Potem bierzemy się za Barona. Oczywiście taktyki obowiązują, więc uwaga na dziury i na obniżenie leczenia Film poglądowy:

"Aula Ocalonych - HOS"



Wejście jest miedzy dzikimi ziemiami a Tageną, tam gdzie jest duży strażnik.

Instancja 55+ Okolice 15k hp na czysto powinny dać rade ustać większość ataków turystów, chcesz powalczyć 20k+  hp.

Pierwszy boss: Andr... coś tam:) myli mi się z 3 bosem na DL. Taktyka prosta, stajemy wszyscy na środku, mniej więcej w lini. Tank łapie bossa, a reszta leje. Po pewnym czasie 20-30 sekund może boss przywoła 3 konie, z czego 2 z nich przebiegną przez pole walki, należy odbiec na na stronę po której nie przebiegł koń. Pozostanie w ogniu powoduje obrażenia 4k na 1-2 sek. Po wygaśnięciu ognia wracamy na środek i tak w kółko aż padnie. Co jakiś czas boss rzuca debuffy i jakieś tam AOE, ale do przeżycia wszystko. Dla słabego tanka końcówka może być ostra bo boss zarzuca sobie coś w rodzaju szału i bije wtedy mocniej (okolice 10% jego życia)
http://video.xfire.com/42e755-4.jpg

Drugi Boss: Glamo. Boss tutaj jest raczej bezproblemowy. Full dps. W pewnym momencie pojawią się addy. One trochę zamętu sieją, gdyż rzucają strach itp debuffy. Można pobawić się w ubijanie itp, jednak lepiej ubić szybko bossa, po czym szybko pobiec do teleportu, odczekać chwilkę i wrócić, addów nie będzie, a drop czeka na nas.
http://video.xfire.com/42e781-4.jpg

Trzeci boss: Guldamor. No tu już trochę taktyki jest bo inaczej było by nudno;). Tank podbiega i agruje reszta bije czym ma. W pewnym momencie pojawią się czerwone kulki, które należy ubijać, kulki te po pewnym czasie wybuchają i zadają spore obrażenia, nie trudno się domyśleć że takie 2 mogą napsuć nam życia. Po jakimś czasie boss przeniesie się pod drugą ścianę, zacznie przywoływać duży biały kryształ (widać na filmiku jak przelatuje obok mnie), też należy go szybko ubić zanim dojdzie do bossa. Warto zauważyć że na podłodze pojawiają się "świecące koła", podobno dają premie do ataku, nie wiem mi one nie potrzebne;)
http://video.xfire.com/42f61a-4.jpg

Czwarty Boss: Vrantal. Generalnie prościzna. Wbiegamy na sam środek "areny" i lejemy czym się da. Znowu po jakimś czasie boss, zamieni 2 osoby w mobki i przeniesie na górę. Osoby te mają zaznaczać inne mobki "latające" w górze i ubijać je dodatkowymi skilami. W praktyce wygląda to tak, że ciężko stargetować cokolwiek, a obrażenia zadawane w tym czasie są znikome. Pozostała wesoła gromadka na dole walczy z mobkami podobnymi do tych z labiryntów ystra. Po kilkunastu sekundach boss wraca i sieczka zaczyna się na nowo. Filmu z przyczyn oczywistch nie ma , a kto był lub będzie zobaczy dlaczego:)

Piąty boss.... Zygro... Najprostszy Boss moim zdaniem, nic nas tu nie może zabić. Bijemy Bossa, po jakimś czasie pojawiają się addy to je ubijamy i znowu walczymy z bossem aż padnie od cała filozofia.
http://video.xfire.com/42f657-4.jpg

Szósty Bos: Sydaphexs. Tutaj taktyka to podstawa. Ekipa zbiera się na środku. Jedna osoba biegnie do wajchy i uruchamia bossa. Ta faza jest prosta bo po prostu tłuczemy bossa. Gdy ubijemy konia, zaczyna się faza druga. Tutaj bardzo istotne jest aby nikt poza tankiem nie bił bosa bo nie ma to sensu:) gdyż jest nieśmiertelny. Po kilku sekundach 4 osoby dostają deBUFF - jest on widoczny koło minimapy. Każdy z debuffów ma inny kolor. Osoba z danym kolorem musi dobiec w 14 sek. do wieżyczki z kolorem danego Buffa, kliknąć na niej i stanąć w takiej jakby "doniczce". Wieżyczki te są w rogach sali. Gdy 4 osobom się to uda, boss zmienia kolor i wówczas wszyscy go lejemy. Jeśli uda się za jednym zamachem to świetnie, jeśli nie cała zabawa z kolorami od nowa. Jeśli nie uda nam się 5 razy zabawa z kolorami, to boss wpada w szał i bije po 30-40k wówczas pozostaje nam tylko ewakuacja.
http://video.xfire.com/473b09-4.jpg


Siódmy boss:.... Jeden z TOP 3 najbardziej taktycznych bossów w całym ROMie. Opcje mamy 2. Nuke mode - czyli full dps boss pada wszyscy są szczęśliwi radując się ciężko zdobytym dropem;). 2 opcja - taktyczna: Zacznę od konstrukcji komnaty. Znajdują się w niej "drzwi" z kolorami, kolorów jest 6 - czerwona, fioletowa/purpurowa, zielona, złota, niebieska/lodowa, pomarańczowa. Także osoba mająca problem z kolorami może nie podołać:D stąd faceci po prostu tego nie robią (żart). Zaczynamy walkę z bossem, po chwili z bramek wylecą 3 kolorowe mobki. Należy je zagrować (uwaga mają tylko 50k hp więc mogą być na hita) i podciągnąć do odpowiedniej bramki (kolor moba + kolor bramki). Po chwili pojawiają się kolejne 3 i sytuacja się powtarza. Po ubiciu mobków (wcale nie ma na to wiele czasu) boss rzuci debuff na każdego z kolorem "bramki", należy podbiec do odpowiedniego koloru, co spowoduje ściągnięcie debuffa. Gdy mobki zostały dobrze ubite to wszyscy przeżyją, jak nie to zgon. Kolejna faza to bicie kulek. Boss przywołuje 3 kule: Kule zieloną mogą bić tylko magowie, czerwoną fizyczni, złotą/pomarańczową wszyscy. Po kulkach cała zabawa zaczyna się od nowa:).

"Aula Władcy Demonów - DL"



Wymagania co do HP - Komfortowo 18k hp i reprezentować coś sobą z dpsu.

Pierwszy boss: Naos - Sam boss to prosta sprawa, gorzej do niego dojść, kto był wie o czym mowa:). No ale jak już dojdziemy, to czeka nas czysta nawalanka. Czasem Naos wycastuje tornado i zacznie walić w jedną osobę, ale wówczas lepiej stać w miejscu w zasięgu leczenia i czekać aż mu się znudzi:) Tutaj Ziyos oberwał tornadkiem i widać że przeżył
http://video.xfire.com/431eea-4.jpg

Drugi Boss:  Yash - Tutaj można przyjąć 2 taktyki: Pierwsza bijemy bossa i nie przejmujemy się niczym:) lub bardziej zagrać taktycznie. Sprawa z taktyką wygląda tak: Tłuczemy bossa i pilnujemy łóżek na bokach. Z tych łóżek wstają zombiaki, w momencie gdy jakiś się podniesie, należy dobiec do jego łóżka i kliknąć(podobno 4 razy) na nóż który jest wbity w łóżko. Zombiaki rzucają na nas debuffy, typu spowolnienie castu, także jak się długo bije top nie ma za fajnie.
http://video.xfire.com/431f02-4.jpg

Trzeci Boss bez szału Full dps bez większego ryzyka:
http://video.xfire.com/42b09d-4.jpg


Czwarty Boss Androlier: Tego bossa najlepiej bić przy "bramie". Przed walką zażywamy wszystkie poty jedzenie itp. W trakcie walki jest to bardzo nie wskazane, ponieważ powoduje "niezadowolenie" bossa i wali spore AOE, które może zabić słabszych. Jeśli bijemy przy bramie to full dps.
http://video.xfire.com/42b079-4.jpg

Piąty Boss Sirloth: Na koniec czeka nas konkretna walka . Raz że Sirloth ma sporo HP a dwa to w walce trzeba się wykazać spostrzegawczością i szybkością. Zaczynamy od podzielenia się na 2 ekipy: magiczna i fizyczna. Jak już to zrobimy możemy zacząć walkę, która składa się zasadniczo z 2 etapów. W pierwszym etapie pojawiają się 2 portale z których wychodzą dwa mini bossy.  Ognisty paskud i troglodyta z toporem. Ognistego paskuda bije grupa magiczna a troglodyte fizyczna (stąd początkowy podział). Te mini bossy muszą zostać ubite w tym samym czasie (tzn mniej więcej, dopuszczalne jest zapewne kilku sekundowa różnica, ale nie chce sprawdzać jak duża) w innym przypadku bijemy się z nimi od nowa. Po pierwszych zmaganiach przechodzimy do walki z bossem. Dużym problemem w walca są częste rzucane feary (co widać....), co powoduje problemy z leczeniem i ogólnym biciem. Dlatego staramy się stać pod bossem żeby nie biegać wszędzie i żeby heal nie musiał szukać ludzi. Drugą sprawą to "ręka" która nas łapie i musi zostać ubita jak najszybciej, w innym przypadku postać  ginie (na filmie Amel i Wojmil). Gdy ktoś został "złapany" trzeba jak najszybciej ubić tą rękę (jest słaba więc AOE maga czy tam coś zdejmie bez problemu). Ostatnią rzeczą o której trzeba pamiętać to broń (miecz), która się pojawia wbita w podłogę. Powinien ją podnieść fizyczny dps, ale nie zwiad. Mając ją w plecaku używa gdy boss ma poniżej 50% hp. Tak to leciało.... :

http://video.xfire.com/43267d-4.jpg

"Forteca Zurhidonu - ZS"



Pierwszy boss - bez rewelacji - Tank łapie agro, ściąga do ściany i wszyscy walą gdy pojawia się napis przywołany zostaje add, którego mag stunuje a dpsi ubijają i tak w kółko. Tak to wygląda w naszym wykonaniu:
http://video.xfire.com/429270-4.jpgg


Drugi Boss - Tutaj troszkę jest ciekawiej, gdyż "główny boss" przywołuje 3 różne bossy, może to być - Ancalon z opactwa, Śnieżna Blake z TT, Geba z HOTO, Żółw z KS, Młotozębny z młyna czy Tynos (czy jak on tam się zwie) z IDK, aaa bywa i pijawka z ORI:). Po udanej walce z 3 Bossami, które kładziemy dość szybko, przychodzi nam walka z głównym bossem. Najwięcej problemów stwarza Ancalon gdyż wali hity około 15k x 3. Dlatego najlepiej jak tylko tank ją trzema a reszta wali z dystansu. Dziś trafiliśmy na :
http://video.xfire.com/4292a4-4.jpg


Trzeci Boss - Wbiegamy na dywan. Tank łapie bosa i wszyscy go bijemy (jak widać). W pewnym momencie pojawiają się 3 bronie które ładnie ubijamy - inaczej boss dostaje % do ataku. Po ubiciu broni wchodzimy "pod bossa" aż wykastuje skill doomsday (widać napis na ekranie "coś tam o zagładzie"), gdy napis zniknie wychodzimy i od nowa cały cykl. Niestety na początku trochę mi lagowało, ale party ustało
http://video.xfire.com/429a37-4.jpg

Czwarty Boss - Posłaniec Sirlotha. Walka składa się z kilku etapów. Pierwszy to walka z posłańcem. Nie może się tu nikomu nic stać, po prostu full dps. Po ubiciu posłańca jeden z zurhidonów stojący na okręgu zmieni się ponownie w posłańca i walczymy po raz drugi. Tutaj musimy się pospieszyć w innym wypadku zarzuci na 4 osoby w pary debuff, który nas zabije po 10 sekundach. Zdjąć go może kapłan i mag/kapłan. Gdy ubijemy tą formę, pojawi się sirloth. Z nim "walczy" tylko tank, reszta nie ma co bić bo boss jest po prostu nieśmiertelny. Reszta party, skupia się na zurhidonach, które co jakiś czas się uwalniają i należy je ubić. Gdy zabijemy ostatniego czeka nas krótka walka z Sirlothem. Poza debuffem nie ma tutaj żadnych zagrożeń.
http://video.xfire.com/427bed-4.jpg
CDN....

Offline

 

#2 2011-06-12 14:04:04

 Roksann

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-01-18
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zbiór taktyk na instancje - Filmy + opisy

Ja bym prosił o wymianę filmiku z drugiego bossa

Offline

 

#3 2011-06-12 23:24:54

 Vasi

Administrator

6704645
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2010-09-14
Posty: 96
Punktów :   

Re: Zbiór taktyk na instancje - Filmy + opisy

nie widzie powodu:p

Offline

 

#4 2011-06-13 14:42:49

 Roksann

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-01-18
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zbiór taktyk na instancje - Filmy + opisy

Mam mniejszy dps od tanka xD

Offline

 

#5 2011-06-13 14:55:31

 Ergen

Użytkownik

Skąd: zachodniopomorskie
Zarejestrowany: 2010-11-27
Posty: 22
Punktów :   

Re: Zbiór taktyk na instancje - Filmy + opisy

Roksann napisał:

Mam mniejszy dps od tanka xD

Bo tank był zajebisty

Offline

 

#6 2011-06-13 16:02:59

 Vasi

Administrator

6704645
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2010-09-14
Posty: 96
Punktów :   

Re: Zbiór taktyk na instancje - Filmy + opisy

ja tam na koniec widziałem że większy:D

Offline

 

#7 2011-06-13 18:16:33

 Roksann

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-01-18
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zbiór taktyk na instancje - Filmy + opisy

To, że tank był zajebisty to wiadomo ;P ale rzeczywiście na koniec jakoś wyprzedziłem Ergena to ewentualnie może zostać ten filmik

Offline

 

#8 2011-06-13 23:30:42

 libertan

Użytkownik

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-02-14
Posty: 16
Punktów :   

Re: Zbiór taktyk na instancje - Filmy + opisy

o jest i Ś.P Libertan

Offline

 

#9 2011-06-14 07:33:17

 Roksann

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-01-18
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zbiór taktyk na instancje - Filmy + opisy

Liber czemu ty nie grasz

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Leonardo City Tower Hotel Tel Aviv