Forum gildii Bloodwar

Forum gildii Bloodwar, serwer Cath

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2011-03-03 23:12:51

Eventide

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-01-03
Posty: 6
Punktów :   

Poradnik HoS

http://www.youtube.com/watch?v=knHLbwV8Fw4
bardzo przydatny videoporadnik na HoS szkoda że Gimdir nie robił więcej tutoriali, a bardzo ciekawie mu to wychodziło

Offline

 

#2 2011-03-10 11:14:46

Wojmil

Administrator

Zarejestrowany: 2010-08-10
Posty: 220
Punktów :   

Re: Poradnik HoS

Opis taktyki po polsku. Przeklejony z oficjalnego forum!
Widzę teraz dlaczego nam turyści tak bardzo padali.
Nie mogą się oni ciągnąc na szarym końcu bo tam najmocniej obrywają.
Poza tym od 6 bossa nie ma miejsca w pt dla żadnych turystów ani osób bez mumble, będziemy bezwzględnie tego przestrzegać !!!

Aula Ocalonych (HoS - Hall of Surivors)

Podczas instancji:
-najpierw bijemy latające moby (wyglądające jak te z Tageny),
-przerywamy skilla "Spiralne Natarcie"
-gdy duże, grube (nie pamiętam nazwy ) moby rzucą "Runiczne Odwrócenie" nie atakujemy ich! każdy atak odbierze nam 4k hp, można szybko paść,
-zawsze patrzmy, czy nie można się przemknąć obok mobów, po co tracić czas,
-na końcu powinien iść ktoś z dużym def,hp, najlepiej drugi rycerz, ostatnia osoba dostaje duże hity,
-do sal z bossami wchodzimy jednocześnie, po czym tank lekko wybiega przed grupę, staramy się być we w miarę zwartej grupie.
Bossowie:
1. Andriol
W czasie bicia co jakiś czas przyzwane zostaną dwa biegnące klony Andriola zostawiające za sobą ogień, stajemy tam, gdzie nie ma ognia, po czym, jeśli jeszcze nie tam nie jesteśmy, wracamy na środek (żeby szybciej dobiec do bezpiecznego miejsca). Kiedyś druga osoba w aggro jeśli stała blisko, to dostawała mocne hity, nie wiem, czy nadal to obowiązuje, jeśli tak, to drugi w aggro powinien być mag lub zwiadowca (ew. kapłan ).
2. Glamo
Od Paweldst (tudzież Nerwowy ) - link
Cytat:
Tank trzyma bossa tyłem do party. Boss przywoła po jakimś czasie Huntera którego raczej nie powinno się DPS. Huntera należy zabić w następujący sposób : Na ekranie pojawi się napis z imieniem gracza, gracz ten musi podbiec do Huntera i wtedy spadnie Axe i Huntera zabije. Po zabiciu 1 huntera glamo przywoła 3 addy: zielonego, czerwonego, niebieskiego oraz kolejnego huntera. Addow kolorowych nie da się zabić, znikają same wraz ze spadającą siekierką. Kolorowe addy stunują, rzucają STRACH, wysysają manę oraz dają debuff na hp. Ważne jest żeby zabijać huntery. Na 5% jest frenzy więc trzeba szybko zabić.
3.Guldamor
W czasie walki pojawiać się będą czerwone kule, trzeba je jak najszybciej ubić, bo mogą narobić szkód, pod bossem pojawia się takie kółko, stojąc tam otrzymujemy jakieś profity bodaj. Pojawiać się będzie także kryształ, ubić go musimy, zanim dotrze do bossa, działa na niego elit S/K strzała odpychająca, reszta rootów/stunów chyba nie. Boss jest na czas.
4.Vrantal
W czasie walki dwóch graczy zostanie przeniesionych na górę, jak najszybciej piszą kropki na czacie drużynowym/krzyczą swoje nicki na głosowym, skillami 2 i 3 atakują oni otaczające mobki. Zadaniem tych na dole jest wtedy bić przybywające moby i używać wypadających z nich run na tych na górze, mogą wtedy oni używać skilla 1, który ściąga na hita. I tak parę razy, boss jest na czas, a ponieważ zbijanie hp zależy głównie od tego, co się dzieje na górze, trzeba wiedzieć co robić.
5. Zygro
IMO obok Andriola najprostszy boss w HoS. Nie robi praktycznie nic specjalnego, ot addy przyzwie i się schowa, chyba jakieś AoE ma, ale kto by na to zwracał uwagę
6.Sydaphex
Bossa przyzywa się poprzez użycie wajchy.
Faza numer jeden - bicie konia, tank&spank.
Faza numer dwa:
Bossa nie da się bić, co jakiś czas czterech graczy dostanie w debuffach kolor, musi dotknąć stojącego w kącie sali kryształu z odpowiednim kolorem (jest na to określony czas, krótki, najważniejsza rzecz - mieć ustalony największy zasięg widzenia w ustawieniach), jedna osoba dostanie też paraliż, jeśli osoba z kolorem dostanie paraliż to zwykle nie daje rady też podbiec do kryształu. Jak wszyscy dotkną kryształu, można bić bossa, radzę się odpalać Na normal po bodaj czterech nieudanych akcjach z kolorami całe pt pada.
Cytat:
7. Najlepszy boss w całym Romie imho. Taktyka:
Boss siedzi w sali z 8 wnękami: wejście i patrząc w lewo: czerwona bramka, fioletowa, zielona, wyjście, złota, niebieska/lodowa, pomarańczowa. Radze zapisać to na kartce w postaci widoku z góry.
Po zagrrowaniu bossa z 3 losowych bramek wylatują losowe moby, losowe pod tym względem, że maja losowe nazwy. Teraz najważniejsze: 3 osoby w pt, najlepiej dpsi, atakują każdego moba, tzn każdy bierze po jednym. Po zaatakowaniu ciągną moba do bramki koloru nazwa_moba i tam go zabijają. Po udanym zabiciu w bramce pojawia się mały portal. Po ubiciu 3 mobów(tak naprawdę nie po ubiciu tylko po jakimś czasie, więc ubijać szybko), pojawiają się trzy następne, które też trzeba ubić w odpowiednich bramkach. Jeśli wszystko zrobiliśmy dobrze i szybko możemy w ramach nagrody pobić trochę bossa:) Po jakimś czasie każdy w pt dostaje kolorowego debuffa, która zabije właściciela i osoby w jego otoczeniu, jeśli dana osoba nie pobiegnie do brami w kolorze debuffa w celu usunięcia go. Na ściągnięcie dubuffa macie ok 10 sec. Po tym jak całe pt ściągnie debuffa, boss przyzwie kule, które trzeba jak najszybciej zabić. Kule zieloną mogą bić tylko magowie, czerwoną fizyczni, złotą/pomarańczową wszyscy. Jeśli nie jesteście mega koksami po tym wszystkim bossowi zostaje jakieś 70% hp i trzeba powtórzyć całość ok 4 razy. Po 10min boss zabija całe pt:)


Kapłan/Mag 
"Magier aller Länder vereinigt Euch!"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
nagłośnienie konferencji